Studentermedhjælper [Denmark]
Om Asset Data & Documentation (ADD) | Udfold din viden i praksis – Bliv ekspert
Som studentermedhjælper hos ADD har du muligheden for at lære mere om hvordan vi arbejder med data for bygninger samt infrastruktur, herunder bygningstegninger og geodata i lufthavnen. Vi håndterer data for lufthavnens 400 bygninger med et samlet etagemeterareal på mere end 1.100.000 m2. Heraf er en stor del af vores terminalområder opbygget i BIM modeller.
Som studentermedhjælper hos ADD har du muligheden for at lære mere om hvordan vi arbejder med data for bygninger samt infrastruktur, herunder bygningstegninger og geodata i lufthavnen. Vi håndterer data for lufthavnens 400 bygninger med et samlet etagemeterareal på mere end 1.100.000 m2. Heraf er en stor del af vores terminalområder opbygget i BIM modeller.
Bliv klogere på hvordan vi arbejder med asset (bygge og anlæg) data og dokumentation i et studiejob, hvor du i høj grad får mulighed for at udfolde din viden fra studiet i en spændende praksisrettet stilling.
Vi er fleksible ift. hvornår du løser dine opgaver, det kan være en fast dag, men kan også aftales fra uge til uge således det passer ind med dit studie. Forventningen er ca. 40 timer pr. måned med mulighed for ekstra timer i løbet af sommeren og andre ferieperioder.
Du er i øvrigt ikke alene, vi har allerede en dedikeret GIS studentermedhjælper som er i gang med en kandidat i geoinformatik.
Om at være studentermedhjælper i ADD | Variation – Dialog – Lær mere
Som studentermedhjælper hos ADD, vil dine opgaver variere fra uge til uge. Det er f.eks. planlægning af statusmøder, optegning af processer og workflows, arkivering af dokumentation og indregistrering af metadata i ProjectWise, og der er mindre opdateringer i CAD-filer (Autocad og Microstation).
Det er også forskellige administative opgaver- eksempelvis oprettelse af projektportaler og registreringsportaler, opgaver i relation til afdelingens håndtering af data og dokumentation samt udarbejde do-it-yourself instruktionsvideoer til lufthavnens brugere af data og dokumentation.
Dine nye kollegaer har stor viden om CAD, BIM, GIS, IKT og SAP PM og ser frem til, at du understøtter dem i deres opgaver, samtidig med, at du lærer mere om det de sidder med.
Din nærmeste sparringspartner er afdelingens IKT & Documentation Manager, som du sparrer med og aftaler hvilke opgaver du går med.
Om hvordan du lykkes i jobbet | Opbygge CPH viden – selvstændige opgaver – Suppler din viden
Vi forventer ikke, at du er ekspert fra start, men det kan du komme meget tættere på, mens du er hos os.
Du lykkes på den korte bane, når du kommer godt ind i teamet, og får bygget den grundlæggende indsigt og forståelse for vores data og dokumentations setup. Du har løst de første opgaver og lykkes med at stille de nysgerrige spørgsmål som er berigende både for dig og os.
På den længere bane lykkes du, når du selvstændigt er i stand til at varetage og løse de stillede opgaver. Afhængig af dine interesser og viden vil vi i fællesskab have en dialog om hvordan vi kan løfte dig endnu mere i din faglighed.
Du er godt på vej, hvis du er i gang med en bachelor i fx geografi og geoinformatik, landinspektør, ingeniør etc.
Om afdelingen | Mangfoldighed – faglighed – uformel
Vi er et engageret team med forskellig viden og erfaring, der gør os gode sammen. Omgangstonen er uformel og vi værdsætter et godt grin.
Der er plads til mangfoldighed og gensidig respekt. Vores force er vores evne til at komplimentere hinandens fagligheder.
Vi er et engageret team med forskellig viden og erfaring, der gør os gode sammen. Omgangstonen er uformel og vi værdsætter et godt grin.
Der er plads til mangfoldighed og gensidig respekt. Vores force er vores evne til at komplimentere hinandens fagligheder.
Om Peter, din nye leder | Retning – støtte – ledelse med udgangspunkt i dig
Min ledelsesstil tager udgangspunkt i, at alle skal behandles respektfuld, hver og én har en rolle som sikrer at tandhjulet drejer gnidningsfrit rundt. At behandle alle lige, er for mig at behandle alle forskelligt. Med udgangspunkt i dig, og din viden, stræber jeg efter, at du har de rammer, der skal til for, at du skaber resultater optimalt, samtidig med, at du og dine kollegaer spiller hinanden gode.
Jeg sætter retningen og rammen på baggrund af mine medarbejderes input. Jeg sparrer gerne, prioriterer og er din ledelsesmæssige støtte.
Om os | Hvad kan vi tilbyde
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og et samfund, der hver dag arbejder engageret for, at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og et samfund, der hver dag arbejder engageret for, at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Udover frokostbuffet og pension tilbyder vi
- Fleksibilitet i planlægning af dine opgaver – vi aftaler så det passer med dit studie
- Fri parkering, cykelservice (i arbejdstiden) og gode rabataftaler
- Fysioterapi og træningslokale, yoga, rådgivning fra træner mv. – hvis du har interesse
- Sundhedssikring
- Individuelle check-in samtaler – så du bliver ved med at synes det er sjovt at være her.
Om ansøgningen | Stig ombord på dit nye job
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt, og senest 24. maj, da vi løbende læser ansøgninger. Vi modtager desværre ikke ansøgninger via e-mail.
Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du altid sende en mail til Senior Manager, Asset Data & Documentation, Peter Albæk Fanth, peter.fanth@cph.dk.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde godkendelsen gennem hele din ansættelse.
Vi skaber rammerne, så du kan lykkes.
I CPH er arbejdsdagen både udviklende og afvekslende. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper kolleger, uanset om de arbejder i CPH eller i en af de mange andre samarbejdspartnere i Lufthavnen. Der er fleksible arbejdsvilkår, fokus på trivsel, en god kantine og andre medarbejdergoder, som ex gode rabatter.
I CPH er arbejdsdagen både udviklende og afvekslende. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper kolleger, uanset om de arbejder i CPH eller i en af de mange andre samarbejdspartnere i Lufthavnen. Der er fleksible arbejdsvilkår, fokus på trivsel, en god kantine og andre medarbejdergoder, som ex gode rabatter.
CPH er som arbejdsplads med garanti ’one of a kind’ – et lille samfund, som skaber fremtidens lufthavn.
Vi skaber værdier sammen
Siden 1925 har vi udviklet lufthavnen i takt med de konstante forandringer, der sker i verden omkring os. Det gælder også nu, hvor vi skal skabe fremtidens Lufthavn, som binder Danmark sammen – og bringer verden tættere på os alle sammen.
Siden 1925 har vi udviklet lufthavnen i takt med de konstante forandringer, der sker i verden omkring os. Det gælder også nu, hvor vi skal skabe fremtidens Lufthavn, som binder Danmark sammen – og bringer verden tættere på os alle sammen.
Vi bidrager til, at rejser og fragt af varer skaber økonomisk vækst og arbejdspladser. Samtidig har vi blikket fast rettet mod at omstille lufthavnen til mere bæredygtig drift og nye brændstoffer, der gavner klimaet. Det sker i tæt samarbejde med vores passagerer, partnere og omgivelser og med respekt for det lokalsamfund, vi er en del af.
Derfor har vi brug for de allerbedste kræfter på holdet. Vi håber, du vil være med.
Let’s travel together to a better tomorrow
Om CPH
CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. I tæt samarbejde med myndigheder og kunder er opgaven at styrke Danmarks tilgængelighed til verden, fremme den bæredygtige rejse og yde den bedst mulige service til passagerer, flyselskaber og de mange virksomheder, der opererer i CPH.
CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. I tæt samarbejde med myndigheder og kunder er opgaven at styrke Danmarks tilgængelighed til verden, fremme den bæredygtige rejse og yde den bedst mulige service til passagerer, flyselskaber og de mange virksomheder, der opererer i CPH.
Komentar
Posting Komentar